6 november 2024

Sebas Meekel start als New Business Development Manager bij SmartCenter

Sebas Meekel start op 4 november 2024 als new business development manager bij SmartCenter. Na een succesvolle periode van 8,5 jaar bij SUSA, waarin hij verschillende functies bekleedde, is Sebas klaar voor deze nieuwe uitdaging. In zijn vorige rol als senior business consultant bij SUSA hielp hij organisaties met de inzet van studenten in klantcontactteams. Die waardevolle ervaring brengt hij nu mee naar SmartCenter.

Ervaring en motivatie

Sebas kijkt uit naar zijn nieuwe rol: “De gesprekken met SmartCenter en algemeen directeur Maurice Jacobs voelden meteen goed. Wat me aanspreekt is de klantgerichte manier waarop SmartCenter organisaties helpt hun klantcontact te optimaliseren. Geen enkele organisatie is hetzelfde, en SmartCenter speelt daar met uiteenlopende oplossingen perfect op in. Ik ben enthousiast om meer bedrijven te ondersteunen bij het creëren van ‘meaningful moments’ in klantcontact.”

Sebas Meekel
Sebas Meekel.

Nieuwe verantwoordelijkheden

Bij SmartCenter gaat Sebas zich bezighouden met het uitbreiden van new business voor de inzet van managed flexteams, klantadviseurs, en teamleiders, evenals professionals op het gebied van WFM en consultancy. Hij werkt aan het bouwen van duurzame klantrelaties en draagt bij aan het verder professionaliseren van SmartCenter als organisatie. Zijn kennis en enthousiasme sluiten naadloos aan bij de groeiambities van het bedrijf.

Strategische versterking

De komst van Sebas is een belangrijke stap in het verwezenlijken van de groeidoelen van SmartCenter. “Het creëren van meaningful moments in klantcontact (digitaal waar het kan en persoonlijk waar gewenst) en de manier waarop SmartCenter daar invulling aan geeft, is geen one-size-fits all oplossing. Het vergt overtuiging en energie van iemand die diepgaande kennis van klantcontact heeft en de klantcontactmarkt goed kent. Die persoon hebben we gevonden in Sebas,” aldus het managementteam van SmartCenter.

SmartCenter

SmartCenter brengt jouw klantstrategie tot bloei door het vertrouwen van klanten te laten groeien. We doen dat bewust vanuit het hart van de organisatie samen met je eigen medewerkers. Door het combineren van klantdata, onze specialisten en ‘smart technology’ geven we jouw resultaten een boost!

Verder lezen