5 februari 2025

Nationale Klantcontact Week 2025: doe ook mee!

De Nationale Klantcontact Week vindt dit jaar plaats van 7 tot en met 11 april. De Customer Contact Management Association (CCMA) roept leidinggevenden in de branche op om deze week groots te vieren en klantcontactmedewerkers extra in de spotlight te zetten. Zij maken dagelijks het verschil voor klanten.

Beeld gemaakt met AI.

Tijdens de Nationale Klantcontact Week worden klantcontactmedewerkers uitgenodigd om mee te doen aan leuke activiteiten en kunnen zij mooie prijzen winnen. Het is een week waarin leidinggevenden in klantcontact worden aangemoedigd om zelf een inspirerend programma te creëren en collega’s van andere afdelingen te betrekken. Het werk van klantcontactmedewerkers staat deze week centraal in de hele organisatie.

Wout Hut, bestuurslid CCMA: “Onze leden weten als geen ander hoe belangrijk het werk is van klantcontactmedewerkers. Door deze week groots te vieren, geven we de erkenning aan deze duizenden medewerkers. Zij verdienen dat, want zij maken dagelijks het verschil voor klanten en binnen de eigen organisatie. Ik ben trots dat ik vanuit het CCMA-bestuur verantwoordelijk ben voor de Nationale Klantcontact Week.”

Schrijf je gratis in

Bedrijven kunnen zich inschrijven via www.CCMA.nl. Dit jaar worden deelnemende bedrijven extra in de schijnwerpers gezet. Via de socialmediakanalen Instagram en LinkedIn worden alle activiteiten rondom de Nationale Klantcontact Week gepromoot.

Deelname aan de NKW is geheel kosteloos. Bedrijven kunnen zelf bepalen hoe ze hun klantcontactmedewerkers in het zonnetje zetten en welk budget hiervoor beschikbaar wordt gesteld. Op de website van de CCMA zijn volop inspirerende ideeën te vinden, passend bij verschillende budgetten.

Hoofdsponsors

De groeiende bekendheid van de Nationale Klantcontact Week is mede te danken aan de betrokkenheid van sponsoren. Net als vorig jaar treden Randstad, Custom Connect en SUSA op als hoofdsponsors. Dankzij hun steun kan de organisatie doorgroeien en komen meer bedrijven en medewerkers in aanmerking voor prijzen.

Luuk Pouwer, Senior Manager Klantcontact SUSA: “Studenten en klantcontact gaan hand in hand. Klantcontact is een prachtige branche voor studenten om van grote meerwaarde te zijn. Om stil te staan bij die inzet en dit werk hebben we besloten om ook dit jaar de NKW te sponsoren en alle medewerkers binnen het klantcontact extra in het zonnetje te zetten.”

Prijzen voor de winnaars

Na aanmelding kunnen bedrijven deelnemen aan verschillende challenges, waarbij creativiteit en samenwerking worden aangemoedigd. De invulling van de week is volledig naar eigen wens, en de CCMA biedt ondersteuning om er een succes van te maken. Alle mooie initiatieven worden gedeeld via Instagram, LinkedIn en de CCMA-website. Op vrijdag 11 april bezoekt de jury de winnaars om de prijzen persoonlijk te overhandigen.

Verder lezen