Coníche neemt Philipse Business School & School For Customer Management over

by Klantcontact

Coníche neemt Philipse Business School & School For Customer Management over

by Klantcontact

by Klantcontact

logo_PBSZojuist hebben Coníche en Philipse Business School & School for Customer Management (SFCM) bekend gemaakt dat Coníche de Philipse Business School & SFCM heeft overgenomen.

De overname past perfect in de strategie van Coníche om zich te positioneren als “kennishuis” binnen de klantcontact sector. Door de overname wordt dit kennishuis uitgebreid met een nieuwe “kamer” in het huis, gericht op het opleiden en trainen van klantcontact professionals; van agent tot en met senior managementniveau (MBA).

Marco Vianen, directeur van Coníche, is natuurlijk zeer verheugd met deze overname: “Wij hebben de ambitie om totaalleverancier van kennis binnen de klantcontact-sector te zijn. Vanuit die gedachte is opleiden natuurlijk een cruciale tak. Zowel Coníche als Philipse Business School & SfCM hebben een lange historie. Coníche bestaat dit jaar 20 jaar en Philipse Business School viert dit jaar haar 30-jarig jubileum. Philipse Business School & School for Customer Management hebben daarmee een goede reputatie en een zeer goede naamsbekendheid. Het is dé speler in de markt en de enige door het ministerie geaccrediteerde opleider in dit specialisme. De labels zullen dan ook blijven bestaan. Anja Hulsenboom, reeds jaren CCO van Philipse Business School & School for Customer Management, zal de rol van Algemeen Directeur in de nieuwe setting vervullen. Oprichtster Hanny Philipse zal bij de organisatie betrokken blijven als Programma Directeur voor de Master en Post-HBO opleidingen van de School for Customer Management.

Na de eerdere integratie van Accelerate en nu de overname van Philipse Business School & SfCM ontstaat de vraag: “What’s next?”. Vianen: “De overname van Philipse Business School & School for Customer Management is voor Coníche een grote stap. Voor de komende periode ligt de focus dan ook hierop. We gaan synergie behalen uit de bundeling van de expertise en ervaring van beide partijen en we werken aan innovaties op het gebied van opleidingen. Op de langere termijn blijft de ambitie om totaalspeler te blijven in alle vormen van kennis in klantcontact. Vervolgstappen zullen er op termijn zeker komen, maar we concentreren ons eerst hierop.

Klantcontact.nl wil bij deze de partijen van harte feliciteren met deze mooie stap en wenst Coníche en Philipse Business School & School for Customer Management alle succes!

Fun Zeegers

Human Resources

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Top