Cendris

Cendris

by Jan Appel
Cendris logo

Welkom bij Cendris! Iedere dag verzorgen wij persoonlijk en warm klantcontact voor onze opdrachtgevers. Met honderden collega’s zetten we ons dagelijks in voor hetzelfde doel: de mooiste beleving voor de opdrachtgever en hun eindklant. Bij ons staat de mens altijd centraal. Of het nu gaat om onze eigen mensen of de opdrachtgever, wij geloven dat oprechte aandacht de mooiste resultaten geeft.

Naam

Naam van het bedrijf en website

Naam contactpersoon

Linkedinprofiel

Website/e-mail

Social media (twitter, linkedin)

Eigendom

Privately owned, investeerders, etc

 

Oprichting

In huidige vorm, eventueel aangevuld met informatie over verleden (fusies/overnames, herkomst directie/medewerkers, wortels).

 

Vestigingen

Wat is de hoofdvestiging en hoeveel vestigingen zijn er in totaal

 

Omvang

Aantal medewerkers in FTE of headcount (aangeven) per 1-1-2019

 

Omzet

Indicatie van jaaromzet (laatste boekjaar)

Indicatie van de groei (ten opzichte van voorgaande boekjaar)

 

Portfolio

Welke diensten levert uw organisatie?

– advies/consultancy, strategisch, tactisch, operationele processen, specialiteiten)

– productontwikkeling

– services/dienstverlening

– HR-dienstverlening zoals recruitment, training/opleiding of interim personeel

– software reseller (met of zonder implementatie)

– specialiteiten (contactcenter, WFM, CRM, bots, AI, RPA, SaaS-oplossingen, etc)

– systeemintegratie

 

Partners

Met welke strategische partners (organisaties) werkt u samen?

 

Technologie

Indien relevant: met welke technologieplatforms en partners werkt u (Microsoft Azure, AWS, Pega, Oracle, Verint, Genesys, Avaya, SAP, etc)?

 

Certificaten en lidmaatschappen

Over welke kwaliteitskeurmerken beschikt uw organisatie (ISO, NEN, CCMI, etc)?

Bij welke (voor Klantcontact.nl relevante) branche/beroepsverenigingen bent u aangesloten?

 

Markten

Werkt uw organisatie landelijk, regionaal of internationaal

Welke sectoren worden bediend (overheid, zakelijke dienstverlening, utility, telecom, arbeidsmarkt, zorg, financiële sector, logistiek, (e-)retail, industrie, media, reissector, automotive, …)

 

Strategie

Op welke markten/sectoren richt uw organisatie zich de komende tijd

Hoe wil uw organisatie groeien (organisch, met of zonder overnames, partnerships, jv’s…)

Wat is de beoogde groei in resultaat

Top