Cendris

Cendris

by Jan Appel
Cendris logo

Bedrijfsprofiel Cendris

Cendris, onderdeel van PostNL, heeft meer dan 30 jaar ervaring op het gebied van klantcontact. Als facilitair dienstverlener in klantcontact verzorgt het bedrijf diensten op het gebied van multichannel klantcontact, zoals telefonie, chat, e-mail, webcare.

Portfolio

Cendris adviseert en faciliteert organisaties bij het vinden en werven van nieuwe klanten, het ontwikkelen en binden van bestaande klanten en het terugwinnen van verloren klanten met de optimale inzet van alle directe communicatiekanalen. Het bedrijf is actief met diensten op het gebied van marketing/sales, direct mail, data, multichannel klantcontact en webcare, online marketing, telemarketing en campaign management, SEO. De kracht van Cendris zit in het bundelen van deze expertises en het bieden van (geïntegreerde) klantoplossingen.

Markten

Cendris is actief in alle sectoren.

 

Vestigingen Leeuwarden, Breda, Enschede, Groningen, Paramaribo, Valencia

Omvang 1.800 medewerkers

Omzet (2018) 65 miljoen euro

 

Certificaten en lidmaatschappen KSF, WFC

 

Contactgegevens

Ronald van den Broek

ronald.van.den.broek@cendris.com

Top