Calabrio

Calabrio

by Klantcontact

Bedrijfsprofiel Calabrio

Calabrio, met een hoofdkantoor in Minneapolis, is opgericht in 2007 en wereldwijd actief met oplossingen voor contactcenters, in de vorm van Calabrio ONE. Deze SaaS-gebaseerde suite omvat oplossingen als Analytics, Advanced Reporting, Workforce Management, Quality Management and Call Recording. Calabrio ONE kan geleverd worden in de cloud, on-premise of in een hybride  vorm. Sinds 2016 is private equity firma KKR aan boord. In 2019 nam KKR/Calabrio het Zweedse Teleopti over, waarmee een van de grootste WFM-leveranciers werd aangehaakt. De Benelux markt wordt bediend met lokale experts. Tot de klantenkring behoren toonaangevende bedrijven als Best Buy, Rabobank, Shopify, Netflix, Boeing, Maersk en GE Appliances, a Haier company en inmiddels meer dan een 40 tal klanten in de Benelux.

 

Portfolio

Calabrio levert oplossingen voor het (remote) management van contactcenter agents, workforce optimization, workforce engagement, callrecording, quality assurance en analytics.

 

Markten

Calabrio is actief in alle markten en haar oplossingen worden hoofdzakelijk in contactcenters gebruikt.

 

Vestigingen

Hoofdvestiging: Minneapolis, VS

In de Benelux is een ondersteunend team aanwezig

 

Omvang

650 FTE.
Calabrio heeft locale experts, die klanten ondersteunen om het meeste uit de tooling te halen.

 

Omzet N.A.

 

Contactgegevens

Gert-Jan Oelp, gert-jan.oelp@calabrio.com

Top