8 november 2024

Kim Kistemaker-Knape (Picnic) CCMA Manager of the Year 2025

Gisteren is Kim Kistemaker-Knape van online-supermarkt Picnic door de Contact Center Management Association uitgeroepen tot CCMA Manager of the Year 2024.

Kim werd uit vier finalisten gekozen o.a. vanwege haar ondernemende drive, het zetten van een duidelijke stip op de horizon en het goed kunnen schakelen tussen verschillende niveaus.

De andere finalisten waren Irene Aartsen (Eneco), Martijn Lingeman (Conduent) en Monique Sinkiewicz – van den Broek (UnitedConsumers).

Als laatste stap in het selectieproces gaven de 4 finalisten presentaties in de theaterzaal van Gooiland in Hilversum. In haar presentatie benoemde Kim de missie van Picnic in het sterk reduceren van voedselverspilling. Ook sprak ze over hoe ze haar ervaring in procesoptimalisatie opgedaan in de logistiek, toepast in klantcontact. Tenslotte lichte ze toe, hoe Picnic eigen ontwikkelde technologie toepast in een efficient en klantgericht customer service proces, zoals ‘automated escalation flows’.

Kim was verrast door de overwinning maar benoemde meteen het superleuke proces dat de deelnemers de afgelopen maanden samen met de CCMA jury hebben mogen meemaken.

Met het winnen van de verkiezing, treeft Kim toe tot een illuster rijtje van eerdere winnaars, waaronder René Kloppenburg van KPN, de winnaar van vorig jaar. Klik hier voor een compleet overzicht van de winnaars,

Verder lezen