
Finalisten CCMA Manager of the Year 2025 bekend
De Customer Contact Management Association (CCMA) heeft vijf managers geselecteerd als finalisten voor de titel ‘Manager of the Year 2025‘ . Deze jaarlijkse onderscheiding gaat naar een klantcontact manager die uitblinkt in visie, innovatie en mensgericht leiderschap.
Volgens de jury vallen de finalisten van dit jaar op door hun indrukwekkende prestaties én hun vermogen om duurzame groei te combineren met inspirerend leiderschap.

De vijf finalisten zijn:
- Tom Custers – Manager Customer Operations, Nieuwe Stroom
- Erwin Hasselt – Manager Feenstra Service, Feenstra
- Sahar Salimian – Director Customer Operations, Monuta
- Stephanie Spiessens – Business Lead, ABN AMRO
- Jolanda Nijland – Manager Particulieren, Univé Stad en Land
Juryvoorzitter Maaike Rosendaal licht toe: “De finalisten laten zien dat sterk leiderschap verder gaat dan alleen goede cijfers. Het draait om visie, durf én de verbinding met mensen.”
Selectieproces
De selectieprocedure is grondig en competitief en bestaat uit 3 stappen:
- Nominatie: Collega’s, ondergeschikten, klanten of leveranciers kunnen managers nomineren die zich onderscheiden in de klantenservicebranche.
- Beoordeling: Een vakjury beoordeelt de genomineerden op basis van hun verantwoordelijkheden, impact op medewerkers en klanten, en hun bijdrage aan het jaarlijkse thema.
- Finale: De finalisten presenteren hun visie en prestaties, waarna de winnaar wordt gekozen.
Kim Knape winnaar 2024
Vorig jaar heeft Kim Kistemaker-Knape van Picnic de felbegeerde titel gewonnen. Daarvoor wonnen René Kloppenburg (2023) en Deliane Schimmel (2022) de titel.
Uitreiking 20 november
Op 20 november 2025 wordt tijdens een feestelijk gala in Amersfoort bekendgemaakt wie zich ‘Manager of the Year 2025’ mag noemen.
Lees ook: