16 februari 2023

Klantcontact.nl compliment: Zeeman duikt voor klant het magazijn in

Het Klantcontact.nl compliment gaat dit keer naar de klantenservice van Zeeman, waar medewerkers een klantvraag wel heel voortvarend oppakten, zo valt te lezen in het Leidsch Dagblad.

Het nachtlampje van Zeeman. Bron: Lucas Kramer

Lucas Kramer uit Voorschoten kocht – toen zijn dochter nog een baby was – twee nachtlampjes bij de Zeeman. Hij vond ze zo mooi, dat hij er familiestukken van wilde maken. Jarenlang ging dat goed, de lampjes overleefden zelfs een verhuizing, maar uiteindelijk kwam aan één familiestuk een voortijdig einde. Het lampje liep averij op en was niet meer te repareren.

Jammer voor Lucas, want het nachtlampje was online en in de winkel niet meer te koop. Hij waagde nog een laatste poging met een mailtje aan de Zeeman-klantenservice, al ging hij ervanuit bakzeil te halen.

Hij had buiten de daadkracht van Zeeman gerekend. De klantenservice zette koers naar het centrale magazijn en na even zoeken vonden ze een laatste exemplaar van het nachtlampje. Niet veel later had Lucas het in huis.

Dat is een compliment waard.