Pegamento – creating the workplace for professionals

Pegamento gaat voor makkelijk en slim contact. Slimmer, in minder tijd maar kwalitatief hoogwaardig en met meer persoonlijke aandacht. Dit door het inzetten van robotisering, kennismanagement, beeldherkenning, kunstmatige intelligentie en omnichannel oplossingen.

Lees verder onder deze foto

Logo_Pegamento

‘’Make contact Easy & Smart’’

Voor toekomstgericht contactmanagement tussen mens en mens, mens en machine en mens en organisatie is het noodzakelijk om de digitale werkplek te creëren die past bij jouw organisatie. Een digitale werkplek waarmee jouw medewerkers de professional kunnen zijn die ze willen zijn. De klanten zich ‘koning’ voelen en persoonlijk op weg worden geholpen. Waar iedereen feilloos kan samenwerken vanaf elke locatie. Waarbij het resulteert in klantcontact en procescontrole met de perfecte balans tussen de menselijke maat en professionele doelen.

Pegamento biedt het ultieme totaalconcept om contacten en processen te managen en te innoveren. De gereedschappen lopen uiteen, maar de uitgangspunten zijn altijd dezelfde: optimaal overzicht, toekomstvast, gebruikersvriendelijk. In alle gevallen is er sprake van verbeterde productiviteit, verhoogde klant en -medewerkerstevredenheid en nieuwe dimensies in de relatie met klanten, collega’s en ketenpartners. Contact wordt makkelijker intelligenter en daardoor waardevoller voor alle betrokkenen.

Video WorkplaceX

Oplossing – WorkplaceX

Afhankelijk van de vraag combineert WorkplaceX kunstmatige intelligentie en toepassingen voor datamining, beeld- en geluidcommunicatie, automation, workflow management, robotisering, user interfaces en business intelligence. Deze componenten komen samen in een innovatieve werkomgeving die alle vormen van contact faciliteert en die past in de specifieke situatie van de opdrachtgever. Onder de componenten vallen onze oplossingen die dé digitale werkplek vormt. Een oplossing kan onder meerdere componenten vallen. Zo valt onze omnichannel oplossing onder alle 6 de componenten en valt RPA onder Automation en Workflow.

Proven track records

Gemeente Amsterdam – Betere dienstverlener naar de Amsterdammers

Bestaande systemen op een gebruiksvriendelijkere manier toegankelijk maken door middel van robot software. Hierdoor hoeven medewerkers niet langer zelf in verschillende binnen naar informatie te zoeken, maar wordt relevante informatie overzichtelijk gepresenteerd. Wanneer een burger of ondernemer een product of dienst aanvraagt bij de gemeente, zoeken softwarerobots alle benodigde gegevens uit verschillende systemen bij elkaar, zodat iedereen op dezelfde manier alle noodzakelijke stappen doorloopt.

MIND Korrelatie – Beter bereikbaar voor nóg betere hulpverlening

Met de omnichannel oplossing krijgen hulpverleners alle binnenkomende communicatie, en daarmee alle (klant)informatie, binnen op één platform. Hierdoor houden ze registraties beter bij en schakelen ze sneller in gesprekken. Hulpvragenden kunnen direct doorgeschakeld worden naar een hulpverlener zonder tussenkomst van een triagist. Wachtrijen worden korter en hulpvragenden sneller geholpen. Daarnaast gebruiken ze rapportages om hulpverleners efficiënt in te zetten en te rapporteren over welke trends en onderwerpen er gesproken wordt. Alles met het doel om iedereen die om hulp vraagt binnen een half uur verder te helpen met een gesprek.

Bakkerij Amstelveld – Perfect gebakken broodjes met Computer Vision

Door gebruik te maken van een camera of meerdere camera’s op tactische locaties of logistiek proces, is het mogelijk om met vision technieken vast te stellen of er iets afwijkends te zien is. Hierdoor kunnen in een vroeg stadium mogelijke problemen voorkomen worden of kan er direct actie ondernomen worden. Zo heeft Pegamento ervoor gezorgd dat Bakkerij Amstelveld de perfectste en lekkerste broodjes maakt.

Link website: www.pegamento.nl