Welkom bij Cendris! Iedere dag verzorgen wij persoonlijk en warm klantcontact voor onze opdrachtgevers. Met honderden collega’s zetten we ons dagelijks in voor hetzelfde doel: de mooiste beleving voor de opdrachtgever en hun eindklant. Bij ons staat de mens altijd centraal. Of het nu gaat om onze eigen mensen of de opdrachtgever, wij geloven dat oprechte aandacht de mooiste resultaten geeft.

Pegamento logo

Pegamento is specialist op het gebied van Robotic Process Automation (RPA), Artificial Intelligence (AI) en Customer Experience Management (CEM) en richt zich op het optimaliseren van klantinteracties zodat dat deze slimmer, in minder tijd maar kwalitatief hoogwaardig en met meer persoonlijke aandacht voor de klant worden uitgevoerd. Contextueel juiste informatie is daarbij essentieel. Pegamento biedt contextueel intelligente producten en oplossingen die uw medewerkers ondersteunen met hun dagelijkse werkzaamheden. Daarnaast is Pegamento leverancier van de sociale verbindingsapp Apptime en kennisbank Britannica.

BRW Groep. Consultancy- en interim-managementbureau in de gezondheidszorg en overheid. BRW richt zich op het ontwikkelen, verbeteren en besturen van Customer Experience Management. BRW Groep levert ook een aantal slimme online tools, geschikt voor coaching, klanttevredenheidsonderzoek en medewerkerengagement.

Content Guru is in 2005 in het Verenigd Koninkrijk opgericht als aanbieder van diensten voor massa-interactie en communicatie-integratie. Het storm Cloud Contact Center-platform  is in 2012 in Nederland geïntroduceerd. Sinds dat jaar levert Content Guru samen met KPN oplossingen voor multichannel-contactcenters en geïntegreerde communicatiediensten vanuit de cloud. Storm kent een gegarandeerde uptime van 99,999% en is net als KPN ISO27001 en ISO 9001 gecertificeerd. Daarnaast voldoet Storm aan de Level 1 Payment Card Industry (PCI) norm en de CERT-veiligheidsaccreditatie. Nederlandse bedrijven en instellingen die van Storm gebruikmaken zijn onder meer Sodexo, Fleurop, Bruna, Stadsbank Oost-Nederland, MoneYou en Zorginstituut Nederland.

SUSA flexibel studentenwerk is gespecialiseerd in het organiseren van studententeams in klantcontactomgevingen. De SUSA-studenten worden specifiek voor één bedrijf geworven en alleen daar ingezet. Middels het Poolconcept® biedt SUSA een structurele oplossing voor het tekort aan personeel en de behoefte aan flexibiliteit. Nog tot een uur voor aanvang kan de personeelsbezetting worden op- en afgeschaald. Met meer dan 70 jaar ervaring in werving, selectie en planning van HBO- en WO-studenten is SUSA kennispartner in capaciteitsmanagement en talentontwikkeling.

De Klantcontact Monitor – Succesvolle organisaties zijn organisaties die dicht bij hun klanten en medewerkers staan en signalen weten te vertalen naar verbeteracties. Dashboards, realtime analyses en verbetermodules leiden direct tot het beter begrijpen van uw klanten en medewerkers met als resultaat dat de tevredenheid stijgt en faalkosten worden teruggedrongen. Klant- & medewerkerstevredenheid verhogen en de Net Promotor Score (NPS) en Customer Effort Score (CES) verbeteren. De Klantcontact Monitor ontzorgt, deelt kennis en ervaring en is uw partner in het verbeteren van klant- & medewerkersgerichtheid.

SkyWalker® Customer Contact is hét gespecialiseerde werving- en selectiebureau in de customer- servicebranche. Wij bemiddelen voor middle-managementfuncties, senior-managementposities en diverse gespecialiseerde functies bij gerenommeerde klantcontactorganisaties.
Onze branchekennis vormt de basis bij het vinden van de geschikte kandidaat, voor alle customer care-vacatures. Tevens maken wij intensief gebruik van onze database, ons netwerk en onze uitgebreide wervingskanalen.

Telecats levert innovatieve contactcenteroplossingen met IVR, spraakherkenning en IP-telefonie. Met de technologie van Telecats bent u optimaal bereikbaar, worden klanten geïdentificeerd, vragen van bellers geclassificeerd, vindt selfservice plaats en worden de medewerkers op het contactcenter ondersteund. Ruim 400 klanten gingen u voor: Aegon, PGGM, Nationale Nederlanden, uitgevers als De Telegraaf en Sanoma, gemeentes als Ede, Zwolle, Nijmegen en Súdwest-Fryslân, maar ook De Nationale Politie, De Consumentenbond, De Tweede Kamer en KPN. Onze klanten optimaliseren hun klantcontact met als resultaat een hogere klant- en werknemerstevredenheid tegen gegarandeerd lagere kosten.

PlanMen zorgt ervoor dat het volledig potentieel van mens en organisatie wordt benut. Dit doen we door werkzaamheden en personeel op elkaar af te stemmen. Daar krijgen we energie van! Dit potentieel kan alléén benut worden als het fundament klopt. Dan ontstaat er vrijheid, trots en rust in de organisatie. Dat noemen we Workforce Management van PlanMen en is onze expertise.

Ferment Management. Consultancy- en interim-managementbureau gespecialiseerd in klantinteractie. Wij kenmerken ons door het combineren van expertise en pragmatisme en realiseren klantcontactverbeterprojecten bij grote nationale en internationale organisaties.

Klantinteractie Research Centrum – KIRC. Terwijl in Nederland wordt gesproken over de uitdagingen van klantinteractie, wordt er helaas relatief weinig daadwerkelijk onderzocht. Relevant onderzoek bereikt ons veelal vanuit het buitenland. Het Klant Interactie Research Centrum brengt hier verandering in en publiceert regelmatig resultaten van onafhankelijke onderzoeken naar actuele en relevante onderwerpen.

Pegasystems is toonaangevend leverancier van software voor customer engagement en operationele excellence. Pega’s toepassingen kenmerken zich door een hoge mate van aanpasbaarheid. Het op een cloud-architectuur gebaseerde Pega® Platform stelt gebruikers in staat om applicaties snel in te zetten en uit te breiden om te kunnen voldoen aan strategische businesseisen. Al dertig jaar levert Pega mogelijkheden op het gebied van CRM en BPM, aangevuld met kunstmatige intelligentie (AI) en robotic proces automatisering (RPA), om ’s werelds meest toonaangevende merken te helpen bij het realiseren van baanbrekende resultaten.

De Klantenservice Federatie is een jonge, bruisende vereniging in het snel ontwikkelende vakgebied klantcontact. We richten ons op customer experience en de vele vormen van klantcontact die er vandaag de dag zijn. Technologie en data zijn er belangrijke onderdelen van. Met meer dan 180 leden en meer dat 150.000 mensen die dagelijks werkzaam zijn in het vak, hebben we een serieuze verantwoordelijkheid. Onze activiteiten bestaan uit belangenbehartiging in politiek Den Haag, we maken ons hard voor de positie van het vakgebied en dragen bij aan de collectieve ontwikkeling van de sector.

Kennis delen is daarbij cruciaal via zo’n 30 expertsessies per jaar, een jaarcongres, een HR-congres en vele andere bijeenkomsten. Tevens doen we onderzoek en brengen we benchmarkcijfers uit. Speerpunten voor de lange termijn: de KSF is opinieleider met impact in het vakgebied en begeleidt de sector in digitalisering. Op de korte termijn hebben we speciale aandacht voor de arbeidsmarkt, de AVG en privacy.

Teleknowledge is sinds 1993 zelfstandig producent van callcentersoftware en is gevestigd in Haarlem. Teleknowledge is een ervaren, flexibele en betrouwbare partner en kenmerkt zich door korte lijnen en grote betrokkenheid. De softwareontwikkeling gebeurt onder eigen regie en is gericht op oplossingen voor klanten. Daardoor is de afstand tot uw organisatie zo klein mogelijk en kan Teleknowledge volledig inspelen op de behoeften van uw organisatie. Teleknowledge levert onder meer software voor contactcenterfunctionaliteit, software voor selfservicetoepassingen en software voor VoIP-telefooncentrales.

Bizzbooks is het uitgeefmerk van Bizzwords, waar in 2014 het boek “#Contact – de menselijke factor in customer service” is verschenen. Dit boek gaat over alle HR-aspecten van (het organiseren van) klantcontact. Vanuit het boek wordt via QR-codes verwezen naar online bronnen op de website van #Contact, zoals YouTube-video’s, websites en pdf’s met artikelen, achtergrondinformatie, onderzoeksrapporten en whitepapers. Journalist Erik Bouwer publiceert over klantcontact, ICT en HRM op technologieblog Toii.nl en op Klantcontact.nl.

Metier Academy Benelux is autoriteit op het gebied van interactieve blended en online trainingen.  Metier Academy adviseert over de opleidingsstrategie en helpt deze te ontwikkelen en uit te voeren door onder andere de Customer Service Academy.


LEAVE A COMMENT