Onze sponsors

BRW_LOGO342x100BRW Groep. Consultancy- en interim management bureau in de gezondheidszorg en overheid. BRW richt zich op het ontwikkelen, verbeteren en besturen van Customer Experience Management. BRW Groep levert ook een aantal slimme online tools, geschikt voor coaching, klanttevredenheidsonderzoek en medewerker-engagement.

 

teamcxTeamcx helpt organisaties bij de integratie van messaging apps in de CRM-omgeving en het verrijken van het online klantcontact via messaging bots. Teamcx richt zich op het ontwikkelen en implementeren van messaging-oplossingen en -integraties voor klantcontact-omgevingen en het leveren van messaging automation. Daarbij beschikt Teamcx onder andere over ruime expertise op het vlak van Oracle Service Cloud. Uitgangspunt voor teamcx is het toevoegen van waarde aan klantcontact door middel van slimme oplossingen die maximale impact hebben. Het bedrijf is gevestigd in het creatieve digitale hart van Amsterdam.

 

logo TeleperformanceTeleperformance Nederland, opgericht in 1993, is wereldwijd marktleider in de outsourcing van multichannel klantcontact en contactcenterdiensten. Met een capaciteit van ruim 2400 werkstations en 3500 medewerkers op vier locaties in Nederland (Zoetermeer, Tilburg, Roermond en Maastricht) en één in Suriname (Paramaribo), is Teleperformance volledig uitgerust om het klantcontact voor onze partners te optimaliseren. Teleperformance staat bekend om haar wereldwijd toonaangevende en bekroonde best practices en is als geen ander in staat om te innoveren. In 2013 won Teleperformance een NCCA Partnership Award met Google en in 2014 een NCCA Innovatie Award voor haar Fraud Risk Assessment. Lees onze bijdragen  op Klantcontact.nl.

 

Content Guru is in 2005 in het Verenigd Koninkrijk opgericht als aanbieder van diensten storm-cloud-contact-center-blue-transparent-backgroundvoor massa-interactie en communicatie-integratie. Het storm Cloud Contact Center-platform  is in 2012 in Nederland geïntroduceerd. Sinds dat jaar levert Content Guru samen met KPN oplossingen voor multichannel-contactcenters en geïntegreerde communicatiediensten vanuit de cloud. Storm kent een gegarandeerde uptime van 99,999% en is net als KPN ISO27001 en ISO 9001 gecertificeerd. Daarnaast voldoet Storm aan de Level 1 Payment Card Industry (PCI) norm en de CERT-veiligheidsaccreditatie. Nederlandse bedrijven en instellingen die van Storm gebruik maken zijn onder meer Sodexo, Fleurop, Bruna, Stadsbank Oost-Nederland, MoneYou en Zorginstituut Nederland. Lees onze bijdragen op Klantcontact.nl.

 

De Klantcontact Monitor – Succesvolle organisaties zijn organisaties die dicht bij hun klanten en medewerkers staan en signalen weten te vertalen naar verbeteracties. Dashboards, realtime analyses en verbetermodules leiden direct tot het beter begrijpen van uw klanten en medewerkers met als resultaat dat de tevredenheid stijgt en faalkosten worden teruggedrongen. Klant- & medewerkerstevredenheid verhogen, Net Promotor Score (NPS) en Customer Effort Score (CES) verbeteren. De Klantcontact Monitor ontzorgt, deelt kennis en ervaring en is uw partner in het verbeteren van klant- & medewerkersgerichtheid.

 

logo SkyWalkerSkyWalker® Customer Contact is hét gespecialiseerde werving- en selectie bureau in de customer service branche. Wij bemiddelen voor middle management functies, senior management posities en diverse gespecialiseerde functies bij gerenommeerde klant contact organisaties.
Onze branchekennis vormt de basis bij het vinden van de geschikte kandidaat, voor alle customer care vacatures. Tevens maken wij intensief gebruik van onze database, ons netwerk en onze uitgebreide wervingskanalen.

 

TeleknowledgeTeleknowledge is sinds 1993 zelfstandig producent van callcentersoftware en is gevestigd in Haarlem. Teleknowledge is een ervaren, flexibele en betrouwbare partner en kenmerkt zich door korte lijnen en grote betrokkenheid. De softwareontwikkeling gebeurt onder eigen regie en is gericht op oplossingen voor klanten. Daardoor is de afstand tot uw organisatie zo klein mogelijk en kan Teleknowledge volledig inspelen op de behoeften van uw organisatie. Teleknowledge levert onder meer software voor contactcenterfunctionaliteit, software voor selfservicetoepassingen en software voor VoIP-telefooncentrales.

 

SUSA studenten uitzendbureau is gespecialiseerd in het organiseren van studententeams in klantcontactomgevingen. De SUSA-studenten worden specifiek voor één bedrijf geworven en alleen daar ingezet. Middels het Poolconcept® biedt SUSA een structurele oplossing voor het tekort aan personeel en de behoefte aan flexibiliteit. Nog tot een uur voor aanvang kan de personeelsbezetting worden op- en afgeschaald. Met meer dan 70 jaar ervaring in werving, selectie en planning van HBO- en WO-studenten is SUSA kennispartner in capaciteitsmanagement en talentontwikkeling.

 

FP-0392Ferment Management. Consultancy- en interim managementbureau gespecialiseerd in klantinteractie. Wij kenmerken ons door het combineren van expertise en pragmatisme en realiseren Klantcontact verbeteringsprojecten bij grote nationale en internationale organisaties. Lees onze bijdragen op Klantcontact.nl.

 

Telecats levert innovatieve contactcenter oplossingen met IVR, spraakherkenning en IP telefonie. Met de technologie van Telecats bent u optimaal bereikbaar, worden klanten geïdentificeerd, vragen van bellers geclassificeerd, vindt selfservice plaats en worden de medewerkers op het contact center ondersteund. Ruim 400 klanten gingen u voor: Aegon, PGGM, Nationale Nederlanden, uitgevers als De Telegraaf en Sanoma, gemeentes als Ede, Zwolle, Nijmegen en Súdwest-Fryslân, maar ook De Nationale Politie, De Consumentenbond, De Tweede Kamer en KPN. Onze klanten optimaliseren hun klantcontact met als resultaat een hogere klant- en werknemerstevredenheid tegen gegarandeerd lagere kosten. Kijk wat we voor u kunnen betekenen: www.telecats.nl

 

KIRC2013Klantinteractie Research Centrum – KIRC. Terwijl in Nederland wordt gesproken over de uitdagingen van klant interactie, wordt er helaas relatief weinig daadwerkelijk onderzocht. Relevant onderzoek bereikt ons veelal vanuit het buitenland. Het Klant Interactie Research Centrum (KIRC) brengt hier verandering in en publiceert regelmatig resultaten van onafhankelijke onderzoeken naar actuele en relevante onderwerpen.

 

logo Bizzbooks

Bizzbooks is het uitgeefmerk van Bizzwords, waar in 2014 het boek “#Contact – de menselijke factor in customer service” is verschenen. Dit boek gaat over alle HR-aspecten van (het organiseren van) klantcontact. Vanuit het boek wordt via QR-codes verwezen naar online bronnen op de website van #Contact, zoals YouTube-video’s, websites en pdf’s met artikelen, achtergrondinformatie, onderzoeksrapporten en white papers. Journalist Erik Bouwer (Bizzwords) blogt frequent op technologieblog Toii en voert de redactie van Klantcontact.nl, waar hij ook regelmatig publiceert. Lees de artikelen van Erik Bouwer op Klantcontact.nl

 

planmen PlanMen zorgt ervoor dat het volledig potentieel van mens en organisatie wordt benut. Dit doen we door werkzaamheden en personeel op elkaar af te stemmen. Daar krijgen we energie van! Dit potentieel kan alléén benut worden als het fundament klopt. Dan ontstaat er vrijheid, trots en rust in de organisatie. Dat noemen we Workforce Management van PlanMen en is onze expertise.

 

Metier Academy Benelux.metier Autoriteit op het gebied van interactieve blended en online trainingen.   Metier Academy adviseert over de opleidingsstrategie en helpt deze te ontwikkelen en ten uitvoer te brengen door onder andere de Customer Service Academy. Lees onze artikelen op Klantcontact.nl

 

Reageer

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Close
Go top