reageer op dit artikel

VIPcom won recent een award van Avaya voor Best Customer Experience partner van 2017; Dimension Data is bekroond als Best Customer Innovation partner van 2017. De prijzen werden uitgereikt op een partnerevenement, als onderdeel van de Avaya Edge World Tour. In totaal ontvingen elf partners een prijs. 

Volgens Avaya heeft ViPcom bij een grote zorgdienstverlener gezorgd dat de dienstverlening aan klanten verder is verbeterd, in lijn met de ambities van de klant. Tevens was ViPcom in het afgelopen jaar verantwoordelijk voor een van de grootste Avaya IP-Office installaties met 3000 gebruikers.
Dimension Data Nederland liet een grote innovatiekracht zien op het gebied van klantcontact. Klanten werden meegenomen op een journey, waarin een omnichannel roadmap is gebouwd om klantcontact naar een volgend niveau te brengen.

Ecosysteem

Avaya, wereldleider in zakelijke communicatietechnologie en de grootste leverancier van Unified Communications en contactcenteroplossingen in de cloud, wil zo erkenning geven aan de innovatieve prestaties van zakelijke partners van het afgelopen jaar.
Ronald Hoeijenbos, Channel leader Europe North, benadrukte tijdens de uitreiking het belang van haar partners: “Samenwerking is echt het belangrijkste ingrediënt om succes te boeken in deze digitale transformatie. Het ecosysteem waarin onze partners met elkaar samenwerken en nieuwste technologieën combineren laat zien dat we met elkaar in staat zijn om antwoord te geven op de vraagstukken van onze klanten. We zijn dan ook heel blij dat we op zulke specialistische partners kunnen bouwen.”

De winnaars van de Avaya Business Partner Awards 2017 zijn verder: VodafoneZiggo. Unica Schutte ICT, Axians, Scansource, Westcon, KPN, Polymedia, TSV, Forma.

 

Close
Go top