reageer op dit artikel

2 augustus 2017 – Salesforce lanceerde afgelopen week de volgende generatie van Service Cloud. Service Cloud is gebouwd op het Salesforce Lightning component framework waardoor bedrijven met het grootste gemak zelf, binnen één dag, Service Cloud kunnen installeren en configureren. Met Lightning partner apps en de Lightning App Builder for Service kunnen gebruikers Service Cloud gemakkelijk aanpassen of uitbreiden. Daarnaast voegt een nieuwe Lightning Service Console een aantal productiviteitsverhogende functies toe en de nieuwe Service Cloud Mobile app helpt klantenservice medewerkers uitstekende service te verlenen, ongeacht hun locatie.

Service Cloud helpt bedrijven, ongeacht de grootte, aan een flexibel en modern CRM-platform dat snel te installeren, makkelijk te configureren én futureproof is. Met Service Out-of-the-Box kunnen bedrijven binnen één dag een compleet CRM-platform bouwen. Case management wordt nu mee geleverd met Service Cloud en het nieuwe, gestroomlijnde installatieproces maakt het implementeren van de stappen die nodig zijn voor een goede flow makkelijker dan ooit tevoren, want het werkt met clicks in plaats van code. Beheerders kunnen zelf een community toevoegen en die koppelen aan e-mail en social media, soms zelfs in minder dan vijf stappen. Ook kunnen klantenteams zelf Service Cloud configureren en uitbreiden. Met de Lightning App Builder kunnen bedrijven de functionaliteit van Service Cloud uitbreiden door simpelweg een van de nieuwe Lightning Components, zoals een intelligente zijbalk, “te draggen en te droppen” in Service Cloud. Met Service Cloud Mobile app voor iOS en Android kunnen klantenservice medewerkers locatieonafhankelijk werken: bijvoorbeeld cases managen, oplossen en er triage op toepassen. Push notificaties helpen de medewerkers om inzicht te krijgen in de status van hun cases, waardoor zij makkelijker uitstekende en snelle service kunnen bieden.

Close
Go top