reageer op dit artikel

6 november 2017 – Mitchel Heemskerk van creditcardmaatschappij ICS en het team van T-Mobile zijn de twee grote winnaars van de Nationale CQ-test 2017. Mitchel mag zich een jaar lang “beste klantadviseur van Nederland” noemen en T-Mobile heeft het beste team met klantadviseurs van Nederland. De leidinggevende met de beste score is Lilian van den Oosterkamp van Webhelp.

De CQ-test werd afgelopen zaterdag voor de zevende keer georganiseerd en stond dit jaar in het teken van een nieuw thema: The only way is up! Organisaties moeten zich onderscheiden met een uitstekende klantenservice. De moderne consument legt de lat hoog. Van belang zijn professionele oplossingsgerichtheid, vriendelijkheid, kennis, service en snelheid. Wat paste er beter bij dit thema dan de Fokker Terminal in Den Haag. We konden deze dag in hogere sferen beleven.

De daadwerkelijke test bestond uit 6 rondes, met daarin uiteenlopende vragen. Actualiteiten zoals de aankomende AVG/GDPR wetgeving kwam aan bod, maar vooral ook praktijkcases. Wat is nu de beste reactie op een situatie van een klant? De test leverde een aantal rondewinnaars op, maar ook drie finalisten. In een spannend live finale-spel, waarin de finalist telefonisch met een klant in gesprek ging, werden de kandidaten vergeleken. Een vakjury, onder toeziend oog van een notaris en de zaal bepaalden samen de winnaar: Mitchel Heemskerk.

Na al het zware denkwerk en spanning, kwam de afterparty al vlot op gang. Zangeres Maan zorgde met een geweldig optreden voor een spetterende aftrap en de deelnemers voor een fantastische sfeer. De klantadviseurs hebben deze dag van de Nationale CQ-test ervaren zoals bedoeld; een dag waarbij ZIJ in het zonnetje zijn gezet. En dat is hen van harte gegund!

Close
Go top