reageer op dit artikel

5 oktober – Maarten Vader is Contact Center Manager of the Year 2017. Dat is de uitkomst na een verkiezing georganiseerd door Vereniging CCMA. De titel Manager of the Year wordt jaarlijks toegekend aan een contactcentermanager die op de meest impactvolle manier binnen de organisatie werkt en ambassadeur is voor het vak klantcontact.

Dit jaar kwam de 9-koppige CCMA-jury tot 10 genomineerden en in een halve finale bleven er 6 finalisten over. De beoordeling kwam tot stand door diverse onderdelen zoals een MatchQ profiel, de Baas in Contact monitor (aantrekkelijke werkgever), Webhelp cases, jurybezoeken en juryvragen. Tevens werden er middels een livestream ook nog vragen gesteld aan de medewerkers van de betreffende managers. De finalisten presenteerden zich tijdens het galadiner nog één keer, waar naast de jury ook zo’n 100 klantcontactprofessionals meekeken. In 2,5 uur tijd kwam de jury, na zeer pittig juryberaad, tot de winnaar.

Maarten Vader is sinds 2005 werkzaam bij GGN, waar hij begon als teamleider na een opleiding aan de Haagse Hogeschool. Sinds 2013 werkt hij bij GGN als manager contactcenter. GGN is actief op het gebied van debiteurenbeheer, credit management, incasso- en deurwaardersdiensten.

Close
Go top