reageer op dit artikel

Content Guru31 mei 2017 – KPN en Content Guru hebben een nieuwe vijfjarige overeenkomst getekend voor het leveren van storm Cloud Contact Center in de Benelux. Sinds 2012 beheert en levert KPN al diensten via het storm-platform in de Benelux. Ruim 100 klanten profiteren al van het huidige partnership en maken gebruik van de diensten via het storm-platform, waaronder MoneYou, Stadsbank Oost-Nederland, Fleurop, Chubb, Sodexo en Pricewise.

Content Guru levert oplossingen voor multichannel-contactcenters en geïntegreerde communicatiediensten vanuit de cloud. Een ‘uiterst schaalbaar’ platform waarmee organisaties op elk gewenst moment van de dag, via welk apparaat dan ook optimaal bereikbaar zijn. Met de contractvernieuwing bouwen KPN en Content Guru voort op het bestaande cloud contactcenter portefeuille en worden in de toekomst nieuwe toepassingen geïntroduceerd, zoals geavanceerde integratie van WFM (personeelsplanning), aanvullende WebRTC-oplossingen en Artificial Intelligence (AI). Volgens Michael van den Brink, Country Manager Content Guru Benelux, zijn de eerste vijf jaar succesvol geweest.

Close
Go top