reageer op dit artikel

20 november 2017 – Het Vlaamse bedrijf Callexcell is op zoek naar 120 nieuwe werknemers. Daarbij wil het bedrijf een nieuwe doelgroep op de arbeidsmarkt aanboren: ouders met schoolgaande kinderen en 55-plussers. Dat doet het bedrijf door dienstverbanden aan te bieden met werktijden van 9 tot 15 uur.

Callexcell is een contactcenter met meer dan 550 werknemers en heeft groeiplannen. Om die te kunnen realiseren stelt het bedrijf zich extra flexibel op, om ook de moeilijkere arbeidsmarkt te bereiken. “We mikken zeker niet alleen op schoolverlaters. Met onze ‘9-to-3-jobs’ bieden we bijvoorbeeld een baan op maat voor ouders met schoolgaande kinderen. Ook de ervaring van 55-plussers is welkom, want we zijn ons goed bewust van de meerwaarde die zij kunnen brengen in teamverband. Een van onze pluspunten als werkgever is dat we erg flexibel zijn en verschillende samenwerkingsvormen willen bespreken, maar uiteraard kunnen mensen ook gewoon voltijds bij ons aan de slag”, aldus Karin Van De Velde, CEO van Callexcell.

Het bedrijf opent speciaal voor deze gelegenheid een pop-upbar met restaurant op de Grote Markt in Sint-Truiden. De gloednieuwe NACC-bar – wat zoveel betekent als ‘Not Another Contact Center’, het credo van Callexcell – zal dienst doen als een sollicitatiecafé waar mensen kunnen solliciteren in een unieke setting. De bar zal geopend zijn van 17 november tot 17 december. Ze is voornamelijk voorbehouden voor sollicitanten, medewerkers en klanten, maar het grote publiek kan er ook af en toe genieten van een glaasje of een kop koffie. (Bron: HBVL)

Close
Go top